Ψηφιακές Δεξιότητες Κοινωνικής Δικτύωσης με εφαρμογές στο χώρο εργασίας (Social Media)
Ο σκοπός του προγράμματος είναι ο ωφελούμενος να κατανοήσει πρωτίστως την γενική έννοια του Marketing , καθώς και την φιλοσοφία του. Ακόμα να γνωρίσει τα είδη marketing που χρησιμοποιούν οι επιχειρηματίες ώστε να προβάλλουν τα προϊόντα τους αλλά και τον ίδιο τον οργανισμό. Μέσω του προγράμματος ο ωφελούμενος θα μπορέσει να εισαχθεί στον χώρο των Social Media και να διακρίνει την χρησιμότητα τους στην ζωή του ανθρώπου. Βέβαια σκοπός είναι ο ωφελούμενος να αναγνωρίσει τη σημασία των ηλεκτρονικών μέσων και τεχνολογιών για το τμήμα marketing στις επιχειρήσεις. Επιπροσθέτως, να κατανοήσει το πλαίσιο για το σχεδιασμό της στρατηγικής του ηλεκτρονικού marketing, όπως και τα σημεία επιτυχίας μέσα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική. Τέλος να γνωρίσει τις μεθόδους για τις διαδικτυακές αναλύσεις και να είναι σε θέση να αναγνωρίσει τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για μια διαδικτυακή ανάλυση.
Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης σε Οργανισμούς και Επιχειρήσεις
Ο σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να εφοδιάσει τους ωφελούμενους με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την κατανόηση, την ανάπτυξη και την εφαρμογή τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) στο εργασιακό περιβάλλον.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα κατάρτισης παρέχει θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις σχετικά με τις θεμελιώδεις αρχές, τις τεχνολογίες και τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης. Ενισχύει δεξιότητες ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων. Αναπτύσσει αναλυτικές δεξιότητες και μεθοδολογία για τη χρήση της ΤΝ στην επίλυση πραγματικών επιχειρηματικών προκλήσεων και τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων. Παρουσιάζει τρόπους ενσωμάτωσης της ΤΝ στις λειτουργίες των επιχειρήσεων για την αυτοματοποίηση διαδικασιών, την αύξηση της αποδοτικότητας και τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών και των προϊόντων. Προωθεί της Καινοτομία και της Ανταγωνιστικότητα ενθαρρύνοντας της υιοθέτηση καινοτόμων λύσεων και πρακτικών που θα συμβάλουν στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των οργανισμών στην παγκόσμια αγορά. Παρέχει εργαλεία και μεθόδους για τη στρατηγική ενσωμάτωση της ΤΝ στα επιχειρηματικά μοντέλα και τις στρατηγικές ανάπτυξης των οργανισμών.
Παρέχει εκπαίδευση στη διαχείριση των αλλαγών που επιφέρει η ενσωμάτωση της ΤΝ στις επιχειρηματικές διαδικασίες και στη διαχείριση των σχετικών προκλήσεων, όπως η επανεκπαίδευση του προσωπικού και η προσαρμογή στην τεχνολογική πρόοδο.Συμβάλει στην κατανόηση των ηθικών και νομικών διαστάσεων της χρήσης της ΤΝ, όπως η ιδιωτικότητα των δεδομένων, η αμεροληψία των αλγορίθμων και οι επιπτώσεις στην απασχόληση. Τέλος παρέχει πρακτική εμπειρία μέσω μελετών περιπτώσεων, εργαστηρίων και έργων που επιτρέπουν στους συμμετέχοντες να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε πραγματικά σενάρια.